Πολιτική Ποιότητας
Η παρούσα Πολιτική ποιότητας της Βοοms αποτελεί το βασικό έγγραφο με το οποίο εισάγουμε το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας στην εταιρία.
Πλαίσιο Πολιτικής
Η Πολιτική Ποιότητας της εταιρείας μας περιλαμβάνει όλες τις πτυχές των υπηρεσιών που παρέχουμε μάρκετινγκ/εκστρατειών κοινωνικής δικτύωσης και του λογισμικού πληροφορικής. Ισχύει για κάθε τμήμα και εργαζόμενο, από την έναρξη του έργου μέχρι την υποστήριξη πελατών.
Η δέσμευσή μας για την ποιότητα εκτείνεται σε κάθε διαδικασία, προϊόν και υπηρεσία που παρέχουμε. Διατηρώντας μια ολοκληρωμένη προσέγγιση, διασφαλίζουμε ότι η ποιότητα είναι ριζωμένη σε όλες πτυχές των λειτουργιών μας.
Προσπαθούμε συνεχώς να υπερβαίνουμε τις προσδοκίες των πελατών και να παρέχουμε υπηρεσίες που είναι από τις υψηλότερες σε ποιότητα στο χώρο που δραστηριοποιούμαστε.
Η εστίασή μας στην ποιότητα επεκτείνεται σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη από πελάτες, προμηθευτές, συνεργάτες επενδυτές καθώς εργαζόμαστε συλλογικά για να διατηρήσουμε υψηλά πρότυπα σε όλη τη ροή της παροχής υπηρεσιών μας από την πρώτη επικοινωνία μέχρι την υλοποίησης της υπηρεσίας και τη διαρκή υποστήριξη.
Δομή
Η Πολιτική Ποιότητας μας θεμελιώνεται στο πλαίσιο του προτύπου ISO 9001:2015 για Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας. Αυτό διεθνώς αναγνωρισμένο πρότυπο σε παγκόσμιο επίπεδο παρέχει ένα σύνολο κατευθυντήριων γραμμών και βέλτιστων πρακτικών για τους οργανισμούς για την καθιέρωση και τη διατήρηση αποτελεσματικής ποιότητας συστήματα διαχείρισης.
Με την ευθυγράμμιση με το ISO 9001:2015, αποδεικνύουμε τη δέσμευσή μας για την αριστεία ποιότητας και τη συμμόρφωση με διεθνώς αναγνωρισμένα πρότυπα ποιότητας.
Το πλαίσιο μας δίνει τη δυνατότητα να ανταποκρινόμαστε με συνέπεια στις απαιτήσεις των πελατών, να βελτιώνουμε τις απαιτήσεις μας διεργασιών και οδηγούν την οργανωτική απόδοση.
Εξετάζουμε και αξιολογούμε συνεχώς το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας μας για να διασφαλίσουμε την αποτελεσματικότητά του και την ευθυγράμμισή του με ISO 9001:2015.
Επισκόπηση Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας
Το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) είναι ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο που καλύπτει ολόκληρο τον οργανισμό. Έχει σχεδιαστεί για να διασφαλίζουμε ότι οι υπηρεσίες και οι λύσεις μας ανταποκρίνονται ή υπερβαίνουν με συνέπεια τις προσδοκίες των πελατών.
Το ΣΔΠ μας καλύπτει όλα τα στάδια των εργασιών μας, από την έναρξη του έργου έως την παράδοση και την υποστήριξη πελατών.
Διατηρούμε τεκμηριωμένες διαδικασίες, πολιτικές και οδηγίες εργασίας που παρέχουν σαφείς οδηγίες για την εκτέλεση εργασιών και την επίτευξη των επιθυμητών αποτελεσμάτων. Αυτά τα έγγραφα εξετάζονται τακτικά και ενημερώνονται για να αντικατοπτρίζονται βέλτιστες πρακτικές του κλάδου, αναδυόμενες τάσεις και μεταβαλλόμενες απαιτήσεις πελατών.
Το ΣΔΠ διευκολύνει την αποτελεσματική επικοινωνία, συνεργασία και ανταλλαγή γνώσεων μεταξύ των ομάδων, διασφαλίζοντας συνέπεια, αποτελεσματικότητα και ποιότητα σε όλες τις λειτουργίες μας.
Πιστοποίηση Ποιότητας κατά ISO 9001:2015 | Συμμόρφωση και ευθυγράμμιση
Η συμμόρφωση με το ISO 9001:2015 αποτελεί βασικό πυλώνα της Πολιτικής Ποιότητας μας. Είμαστε αφοσιωμένοι στην ικανοποίηση των απαιτήσεων αυτού διεθνώς αναγνωρισμένο πρότυπο για Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας. Το ΣΔΠ μας έχει σχεδιαστεί για να ευθυγραμμίζεται με τις αρχές και τις κατευθυντήριες γραμμές περιγράφεται στο ISO 9001:2015.
Με την υιοθέτηση αυτών των προτύπων, αποδεικνύουμε τη δέσμευσή μας για την ικανοποίηση των πελατών, συνεχή βελτίωση και συμμόρφωση με τους ισχύοντες κανονισμούς.
Το ISO 9001:2015 παρέχει το απόλυτο πλαίσιο για να καθιερώσουμε αποτελεσματική ποιότητα διαδικασίες, παρακολούθηση της απόδοσης με στόχο την οργανωτική αριστεία.
Διεξάγουμε ετήσιους εσωτερικούς ελέγχους και αξιολογήσεις για να διασφαλίσουμε ότι το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητάς μας είναι ευθυγραμμισμένο με το πρότυπο ISO 9001:2015 και εντοπίζουμε τομείς προς βελτίωση.
Παρακολουθούμε ενεργά τις αλλαγές στο πρότυπο και ενημερώνουμε το ΣΔΠ μας αναλόγως, διασφαλίζοντας τη διαρκή συμμόρφωση. Με την ευθυγράμμιση με το ISO 9001:2015, αποδεικνύουμε ότι τους πελάτες, τους συνεργάτες και όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς μας ότι τηρούμε παγκοσμίως αναγνωρισμένα πρότυπα ποιότητας και δεσμευόμαστε να παρέχουμε εξαιρετικές υπηρεσίες και λύσεις.
Στόχοι ποιότητας
Για να εκπληρώσουμε τη δέσμευσή μας για συνεχή βελτίωση του ΣΔΠ και ποιοτική αριστεία, έχουμε θεσπίσει συγκεκριμένους στόχους ποιότητας που καθοδηγούν τις δράσεις και την ώθησή μας για συνεχή βελτίωση μέσα από τους ακόλουθους στόχους:
- Να παρέχουμε υπηρεσίες και λύσεις που ανταποκρίνονται ή υπερβαίνουν σταθερά τις προσδοκίες των πελατών. Προσπαθούμε να κατανοήσουμε τους πελάτες μας» ανάγκες, επικοινωνούν αποτελεσματικά και παρέχουν εξατομικευμένες λύσεις που ανταποκρίνονται στις συγκεκριμένες απαιτήσεις τους.
- Να ενισχύουμε την ικανοποίηση των πελατών μέσω αποτελεσματικής επικοινωνίας και ανταπόκρισης. Στόχος μας είναι να συνεργαστούμε προληπτικά με τους πελάτες μας, παρέχουμε έγκαιρες ενημερώσεις και υποστήριξη και αναζητούμε συνεχώς σχόλια για τη βελτίωση των υπηρεσιών μας.
- Να εφαρμόζουμε και τηρούμε τις βέλτιστες πρακτικές και τα πρότυπα του κλάδου στις διαδικασίες και τις λειτουργίες μας. Μένουμε ενημερωμένοι για τη βιομηχανία τάσεις, αναδυόμενες τεχνολογίες και εξελισσόμενες απαιτήσεις των πελατών για τη συνεχή βελτίωση των πρακτικών μας και την παροχή καινοτόμων λύσεων.
- Να προσπαθούμε για συνεχή βελτίωση τους ΣΔΠ & σε όλους τους τομείς της επιχείρησής μας, συμπεριλαμβανομένης της ποιοτικής απόδοσης, της αποτελεσματικότητας και της εξυπηρέτησης πελατών.
- Να ενθαρρύνουμε μια κουλτούρα συνεχούς μάθησης, αφοσίωσης των εργαζομένων και βελτίωσης των διαδικασιών για την προώθηση της συνεχούς βελτίωσης.
- Να διασφαλίζουμε ότι η εταιρία παρέχει τους κατάλληλους πόρους (εξοπλισμοί, ανθρώπινο δυναμικό), τις απαραίτητες διαδικασίες, πολιτικές που να πλαισιώνουν το πεδίο εφαρμογής του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας.
Ενδιαφερόμενα μέρη
Η Διοίκηση, το προσωπικό, οι πελάτες, προμηθευτές, συνεργάτες, επενδυτές μας αναμένουν από το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας που διαθέτουμε να διασφαλίζει τη συνεπή παροχή υπηρεσιών και λύσεων υψηλής ποιότητας, που οδηγεί σε ικανοποίηση πελατών, επιχειρηματική ανάπτυξη και μακροπρόθεσμη κερδοφορία.
Στόχος μας να καθιερώνουμε αποτελεσματικές διαδικασίες και ελέγχους για τον μετριασμό των κινδύνων, την τήρηση των κανονιστικών απαιτήσεων και την προστασία της φήμης της εταιρείας.
Τα ενδιαφερόμενα μέρη αναμένουν επίσης το ΣΔΠ να μας οδηγεί στη λειτουργική αποδοτικότητα, τη σχέση κόστους-αποτελεσματικότητας και βελτιώσεις παραγωγικότητας.
Εκτιμούν τη δέσμευσή μας για συνεχή βελτίωση, καινοτομία και παραμονή μπροστά από τις τάσεις της αγοράς. Εκπληρώνοντας αυτές τις προσδοκίες, αποδεικνύουμε τη δέσμευσή μας στην αξία των μετόχων δημιουργία και βιώσιμη επιχειρηματική επιτυχία.
Κοινοποιούμε στην ιστοσελίδα μας την Πολιτική Ποιότητας παρέχοντάς διαφάνεια και διασφάλιση αφοσίωση στην αριστεία ποιότητας.
Δέσμευση ηγεσίας
Η ανώτατη διοίκηση είναι πλήρως αφοσιωμένη στις αρχές της ποιοτικής αριστείας. H ισχυρή ηγεσία και η υποστήριξη εξασφαλίζουν την αποτελεσματική εφαρμογή και συντήρηση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητάς μας.
Κατανέμουν τους απαραίτητους πόρους, συμπεριλαμβανομένου του προσωπικού, της τεχνολογίας και υποδομής, ώστε να καταστεί δυνατή η επιτυχής εκτέλεση πρωτοβουλιών ποιότητας. Επιπλέον, συμμετέχουν ενεργά στο καθιέρωση, εφαρμογή και βελτίωση του ΣΔΠ.
Η ανώτατη διοίκηση θέτει μια σαφή κατεύθυνση για την ποιότητα, επικοινωνεί προσδοκίες και ενθαρρύνει τη συμμετοχή των εργαζομένων σε δραστηριότητες που σχετίζονται με την ποιότητα. Η αφοσίωση και η δέσμευσή τους χρησιμεύουν ως πρότυπο για ολόκληρο τον οργανισμό, ενισχύοντας τη σημασία της ποιότητας σε όλες τις πτυχές των εργασιών μας.
Κουλτούρα Ποιότητας
Βασικός στόχος μας τόσο με το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας όσο και με την παρούσα πολιτική είναι να καλλιεργήσουμε μια κουλτούρα συνειδητοποίησης ποιότητας, υπευθυνότητας και δέσμευσης των εργαζομένων μέσω πρωτοβουλιών κατάρτισης και ανάπτυξης. Εμείς επενδύουμε σε προγράμματα εκπαίδευσης εργαζομένων, ανταλλαγής γνώσεων και επαγγελματικής ανάπτυξης για να ενισχύσουν τις δεξιότητές τους και να προωθήσουν μια κοινή χρήση δέσμευση για ποιοτική αριστεία.
Είναι την ευθύνη όλων μας στη Booms, από την ανώτατη διοίκηση έως τα στελέχη της ομάδας, να συμβάλλουν ενεργά στη διατήρηση και βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών και των λύσεων μας.
Κάθε στέλεχος διαδραματίζει ζωτικό ρόλο στη διασφάλιση της επιτυχίας του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ). Eίναι υπόλογος για την τεκμηρίωση των διαδικασιών, διαδικασιών, και οδηγίες εργασίας που περιγράφονται στο ΣΔΠ μας. Ενθαρρύνουμε ένα περιβάλλον ανοιχτής επικοινωνίας, όπου οι εργαζόμενοι μπορούν να παρέχουν σχόλια, να εντοπίσουμε τομείς προς βελτίωση και να συμβάλουμε στη συνεχή ανάπτυξη του ΣΔΠ μας.
Με τη συμμετοχή όλης της ομάδας των στελεχών της Booms, καλλιεργούμε μια κουλτούρα ποιότητας, υπευθυνότητας και συνεχούς βελτίωσης.
Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΧΕΙ ΕΓΚΡΙΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΗ ΤΟΣΟ ΣΤΟ ΕΝΔΟΔΙΚΤΥΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ
QMS.1 | Version 1 | 01-04-2024